F'låt

Ja, f'låt för att jag inte skrivit här på sjukt länge. Men under påsken har jag varit väldigt upptage, och hela veckan innan har Thess, Michael och Nicholai (som förövrligt ÄLSKAR mej!:D de ä sant!) och Cicci varit hemma här och då vill ja gärna träffa dom. Det blir ju så sjukt sällan nu för tiden! Men nu ska jag försöka bättre mig och skriva lite oftare.
Men först vill jag att ni ser en video. Jag antar att flera av er redan sett den, men jag gillar den ändå. Det går tyvärr inte bädda in den här, för dom har tagit bort den funktionen, men jag ger istället webadressen:¨
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Asså, hon ÄR konstigt, nått annat kan man inte säga... "'I'm 47.... and that's just one side of me" o så kör hon sin snygga dans;) Och hon ser lustig ut också, och är 47 år. MEN hon ÄR bra på att sjunga.. inte den bästa jag har hört. men ändå väldigt bra! Och det stämmer som Amanda säger, vi (ja, jag tror vi alla dömde henne från början) var verkligen fördomsfulla och cyniska (stavas de så?), men man kan faktiskt inte döma efter utsidan. Jag är själv dålig på det, men vi borde lära oss att ge alla en chans innan vi dömer dom!

Jag sk


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är verkligen ett kult klipp :) man tror att hon verkligen ska göra bort sig.. men INTE :P

Också så roligt att se SImons förvånade min :)

2009-04-17 @ 11:38:49
URL: http://www.frudanmark.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0