Liten pojke i stor stad!



Ja nu är jag i Stockholm. Jag har inte flyttat in i folkhögkolan än, det ska jag göra imorn, idag är jag bara hos Cecilia. Det är härligt att äntligen få komma upp hit, jag har längtat efter det länge! Men det är ju inte bara positivt såhär innan. För det första vet jag inte om jag kommer trivas. Det är mycket möjligt att jag inte kommer att trivas med dom andra som går på utbildningen. Och sen vet jag itne om allt kommer vara så bra som jag tror. Och jag kommer ändå inte ha så lätt att ta mig till affärer och så för jag bor ca 3 km från tunnelbana och pendeltåg och det går buss en gång i timmen på dan, och inte så sent på kvällen. Så jag har tagit med en cykel som jag kan använda.
Men ändå vad härligt! Få hålla på med musik hela dagarna, bara spela och lära mig teori, öva själv o.s.v. Och nu ska jag ju äntligen få lära mig piano också. Jag har ju spelat en hel del innan men aldrig tagit några lektioner så det är ändå nytt.
Men jag ska höra av mig hur jag kommer trivas... jag lovar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0