Skam den som ger sig!

Det är inte precis första gången som jag skaffar en blogg.. snarare 5'e eller nåt, men oftast dör den efter några få dagar:D Men jag ska verkligen försöka den här gången!


Jaja, jag tjatar mycket om dom, men dom är fina! (Om nån vecka kommer jag älska dom på normal nivå igen;))
Senaste dagarna har alla hoppat på mig och moppat mig för att jag är rojalist. Är det konstigt att jag stödjer en familj som representerar Sverige och ger Sverige gott rykte? Jag har snackat med många från Frankrike och andra länder, och alla är överäns om att den svenska kungafamiljen är bra, även om dom inte känner till den så bra så ger den en possitiv bild av Sverige! JAG STÖDJER DOM TILL MAX! Och enligt en undersökning som gjordes bara för några dagar sedan stödjer 76% av befolkninen monarki, och bara 15% vill avskaffa.... resten bryr sig inte. Ganska stort stöd ändå?=) Grattis Sverige ni har förstått!

Imorrn har jag en provspelning till landslaget i blåsmusik... börjar bli lite nervös, men det känns inte så jätteviktigt ändå för jag har inte bestämt mig för om jag ska vara med. Det är ändå två veckor och kostar en del... sen är det ruskigt roligt i och för sig! Svår fråga... men jag tror jag måste välja mellan landslaget eller sommarlägret på fridhem, och just nu lutar det åt fridhem. Menmen, vill ändå lyckas på provspelningen för självförtroendet, men med tanke på hur lite jag övat på slutet kan jag inte kräva så mycket;)

Menmen, vi får se hur länge den här bloggen kommer leva... jag tippar på en vecka!

Kommentarer
Postat av: kurd kalim

JA ELSKAR ÅKSÅ KONGA HUSET!!! SPECIEL MADELENE

HON JÄTTE SÖTT!!! har do henes mobil numer??

2009-02-27 @ 23:04:30
Postat av: Tehå

Nu tror för det första i och för sig att du är nån kompis som driver med mig!;) Men ändå måste jag hålla med dig, du tycker rätt!

Och näe, jag har inte hennes mobilnummer just nu, men ska ju snart på dejt med henne så jag kommer säkert få det!;)

2009-02-28 @ 12:38:08
Postat av: Oskar

Jag röstade inte, så det är mer än 15% som vill avskaffa ;)



Känner igen kurden som skrivit innan faktiskt..

2009-03-01 @ 17:54:04
URL: http://mrlundmark.blogg.se/
Postat av: Thobias

Haha.. ja du känner igen honom ja;)

Jo det är sant, dom räknade inte med dig så det blir 15,00001% som vill avskaffa, det var bra att du rättade mig=)

2009-03-02 @ 15:03:03
Postat av: Oskar

Jepp jepp, han dyker upp lite här och var.



Rätt ska vara rätt!

2009-03-02 @ 18:53:07
URL: http://mrlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0