Fattar ni?

Kolla den här videon
 
Altså det måste ju vara fejk på något sätt. Men ändå verkar det lite konstigt. Någon som har en idé om hur han kan ha gjort. Tror ni att filmen bara är fejk rakt igenom eller har han ett knep? Det jag tänkte var att kvinnan jobbar tillsammans med honom och har någon sorts protes som går att koppla ifrån och som okså kan röra sig. Men det låter lite väl udda väl, tycker ni inte? Jamenar VEM skulle göra nåt sånt? Men hur som hällst tycker jag det är lite kul om han verkligen gjort en show som är sådär... stackars tjejerna som drar i henne=) haha..
Som sagt, kom gärn med teorier!

Igår övningskörde jag 11 mil. Jag använde nya bilen. Det är lite kul för när vi köpte bilen sa jag "va bra, då slipper jag övninsköra en gammal skitbil" men pappa sa på en gång att han inte ville att jag skulle köra den nya så mycket litade han inte på mej när jag övninskörde. Möjligen när jag nästan var färdig att ta körkort, men inte innan. Men sedan dess har väl mamma bearbetat honom så nu har han ändrat sig=) Skönt! Det är så mycket skönare att köra nya bilen än den andra. Som tur var krockade jag inte nån gång;) Jag hade bestämt att om jag krockade skulle jag skita i körkort, men nu gjorde jag ju inte det så då ska jag väl försöka ta kortet iaf! Det är ju ändå väldigt roligt att köra måste jag erkänna! Sen när jag tagit körkort ska jag nominera mig själv till sveriges värsta bilförare tror jag. Christina säger att hon kan ställa upp som co-driver:D Vi skulle äga fett!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0