Lite lugnare i skolan!

Nu kommer det äntligen bli lite lugnare i skolan, bara projektarbetet och en franskauppgift. I och för sig är det inte så bara med projektarbetet.
På tal om lugn i skolan, jag antar att ni läste artikeln om läraren som blev skadad i Vimmerby? LIte otäckt ändå att det blir såna bråk. Och det jag tycker är svårt att förstå är att Gabriel inte ens var inblandad, vilket tyder på att det finns mer än en bråkstake i Vimmerby! Fast lite kul ändå, för aftonbladet hade först skrivit att "det var mycket blodsutjutelse" men senare i dom lokala tidningarna kom det fram att det inte var så allvarligt, även om läraren fått sitt ögonbryn spräckt. Jaja, jag tycker bara det är lite tragiskt att det händer såna saker... och då kan det vara på sin plats att tänka på något roligt! Och var är roligt, om inte Phoebe Buffay?!=)


Hon är min idol!;)

Ok, nu kommer jag inte skriva nåt här på några dar för i helgen ska jag på brassdagar i Uppsala, så jag kommer inte vara här.. men ha det fint allhops och lycka till i livet
/Tehå

Kommentarer
Postat av: Malin

Phoebe hjälper alltid men även Joey :)

2009-03-06 @ 20:00:14
URL: http://www.frudanmark.blogspot.com/
Postat av: Julia

Jag Absolut ÄLSKAR Vänner! det finns ingen roligare serie.. enligt mig. :)

2009-03-12 @ 17:29:47
URL: http://www.jullen-jullen.blogspot.com/
Postat av: Thobias Nilsson

Jammen jag håller med! Dom är sjukt roliga i vänner! Från börjar var jag lite skeptisk, men när jag sett några avsnitt märkte jag att dom var hur roliga som hellst!

Spec. Phoebe!

2009-03-14 @ 01:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0