Hur mycket kan man krocka för att ändå kunna spela trombon?


Orkesterföreningen har dragit igång igen, och jag spelar trombon där. Men så är det ett stycke som nån skulle spela piano på och alla violinisterna spelar till det stycket, så då frågade dirigenten om jag ville. Först tänkte jag att det säkert skulle vara jättesvårt, men sen försökte jag, och det var kul! Skitkul att spela piano till orkester!=) Så jag ska göra det... Sen spelar jag ju ett trombonsolo också. Ännuroligare;)

Imorrn ska jag och pappa iväg och köra bil igen! Jag behövde åka till Rosenfors för jag har glömmt min väska med plånbok, busskort och läxor och ALLT! Och jag behöver den nu. Och pappa skulle åka till högsby, så då får jag köra dit, och jag ska köra med nya bilen! Jag vet inte riktigt om det är smart av pappa!;) Jag har faktiskt bara kört i trafik en gång och det var en lördagseftermiddag utan mycket folk... menmen, jag hoppas det går bra! Man har ju sånt ansvar i trafiken! Ibland tänker jag att det kanske är lika bra att inte köra bil alls, för jag vill verkligen inte köra på någon :( Man kan ju faktiskt inte garantera att man aldrig kör på någon! Och det är ju jättemånga som råkat köra på något djur,  jag VILL verkligen itne det! Men jag tänker att jag tar körkortet, och kör ibland, men försöker att inte köra mer än nödvändigt....

På tal om bilkörning, har ni följt sveriges värsta bilförare? Jag har gjort det, och dom är ju bara för roliga! Tyvärr fick ju Cicci och Ellen lämna för agnska länge sedan! Jag tyckte Ellen var så rolig! "AAAj, mina skor!" eller "Gasa.... hahaha, jag menar bromsa!" Och när hon tog fel på gasen och bromsen;) Han är nog sämre än mig!=) Men asså Patrik har jag ju lust att hoppa på, asså vilken vättig människa säger "Ramona tror att hon är bättre än mig på att köra.... det är hon ABSOLUT inte"... HALLÅ?! VEM ÄR EN AV SVERIGES VÄRSTA BILFÖRARE?! Han hade ju kuggat 11 gånger... det säger lite! Jag gillade inte alls honom, han insåg inte hur dålig han var, och skyllde på Ramona och Sara!

Imorrn kommer uppföljare om jag har krockat eller om jag klarat mig ner till högsby och tillbaka;) Puss och hej

Kommentarer
Postat av: cornelia

Wei, erkänn att det är roligt att köra ändå? ;)

bra att du kommit igång iaf :)

2009-03-28 @ 14:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0