Utvärdering av födelsedag

Jupp, här sitter lite människor:Erik, Karin, Astrid, Louise, Gabriel, Marcus och valfri person

Jomen så blev man till sist 18 igår! Egentligen är det lite överskattat att vara myndig, vad är det egentligen man kan göra?
1. Skaffa körkort - visst det är bra, men så långt har jag inte kommit än;)
2. Betala över internet - MYCKET BRA!
3. Gå på krog - Jag? haha... vilket skämt!
4. Köpa saker över internet - har jag gjort redan innan
5. Göra vad jag vill utan föräldrarnas tillåtelse - Kan inte komma på vad jag ville göra innan som jag inte fick tillåtelse...
Jag kan inte ens bli dömd till livstid fängelse!!!

Men det hindrar inte att det är trevligt med födelsedag... en hel dag när man bara får va ego! Enda gången man får vara mer ego är väl när man gifter sig, men då ha man en fru som tar all uppmärksamhet...
haha.. jag är inte så uppmärksamhetsberoende (kan man skriva det i ett ord... jag förstår att folk tycker svenska är knepigt!!!) som det verkar. Men jag tycker det är så makalöst trevligt att träffa folk, så jag hade en fest i alla fall, och det kom fler än jag vågat hoppas! Kul!
Tack alla ni som kom, det var verkligen roligt! Jag skulle egentligen vilja träffa folk här mycket oftare, men det känns som alla är så upptagna. Är det så eller är det bara som jag tror?

Åh, jag fick en sån där lp-spelar som man kan koppla in till datorn och spela av gamla lp-skivor... jag har velat ha en sån länge. Cd är smidigt och bra på alla sätt och vis, men LP är fett mycket coolare!:D Jag tycker dom är asfräna!

Är det förresten nån här som gillar biologi? Om ni gör det så tycker jag ni ska söka en doktor! har precis pluggat på blodomloppet, matsmältning och andning... jag blir lika deprimerad varje gång jag läser om det. Det finns en anledning till att vi har hud som döljer organ och sådant! Det är inte meningen att man ska kolla på halvdöda hjärtan, skrumpna levrar och massa äckliga tarmar!! Och på måndag ska vi dissikera (jaja, jag vet inte hur det stavas, jag brukar säga det snabbt så ingen ska höra om jag säger det rätt eller fel, för jag vet inte om det är dissekera eller dissikera:D) djur, men jag slipper! tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0