Slapp dag!



Det är så skönt att vakna innan väckarklockan ringer och vet att man kan sova vidare ett tag! Åtminstone tycker jag det är asskönt, för jag hatar väckarklockan! Vi är värsta fiender! Idag var de en sån dag som jag vaknade innan klockan ringde. Skööönt, jag sov vidare. Men sen råkade jag kolla och såg att jag försovit mig drygt 2h... inte lika skönt längre. Det blev till att köra snabbrace och kuta till musikteorilektionen. Fast då var det bara 15 min kvar av lektionen, och vi skulle göra ett prov. Så jag missade ju det, men jag ska göra det till nästa vecka! Men så klantigt asså! Jag hade råkat ställe klockan så den skulle ringa på kvällen istället för på dan.
Så jag har varit ledig i princip hela dagen. Jag har haft instudering med Karin, när vi spelar trombon och piano tillsammans. Det är skitkul! Tänk att få ha en pianist som spelar det man vill bli kompad på!;) Jag skulle haft idrott idag, simning, men jag har lite ont i halsen så jag skippade det.

Näe, nu ska jag ta och städa mitt rum! Jag skulle gjort det för flera timmar sen, men jag orkade inte utan jag sov lite istället... lataschle!

PS. Imorn ska jag för första gången höra se Christian Lindberg live! På nybrokajen inne i stan!:D Och på kvällen ska jag höra Mendelssohns violinkonsert!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0