Detta är jag

Jag kommer från: - Lönneberga, Småland
Jag heter: - Gustav Thobias Nilsson
När fyller du år?: - 1 Mars, första dan på "våren"
Om sex månader: - Kommer jag förmodligen gå på Ågesta, och förhoppningsvis är jag rysligt bra på att spela;)
Jag samlar på: - NOTER!!

Mig själv med tre ord: Glad, Intensiv, tjurskallig
Jag ville bli när jag var liten: Pyroman och brandman
Är du kittlig: Det beror faktiskt lite på, ibland är jag jättekittlig, ibland inte.
Mitt rum kan beskrivas som: Ljust, ofta stökigt
Spelar du något instrument: Jag är gift med min trombon Felice, och spelar också piano
Något du absolut inte äter: Valar, och andra utrotningshotade djur, blodmat...
Vad sa du senast: Godnatt
Det här är jag bra på: Allt beror ju vad man jämför med, men jag får väl säga musik och matte... 
Brukar du svära mycket: NÖ! Aldrig...
Vad vill du jobba som: Första trombonist i en symfoniorkester i Paris, Stockholm eller Wien
Gillar du att sjunga: Ibland är det kul ja... singstar är askul:D
Gungar du på stolen: Uja!! Det är ju så skönt!
Vilken hand håller du gaffeln i: Men vänster såklart!
Anser du att du är stark: Nja, skulle nog inte påstå det. Men jag har en stark vilja!
Använder du knark? Är kexchoklad knark?
Tänker du någonsin pierca eller tatuera dig? Aldrig någonsin! Spec, inte pierca! 

FAVORIT
Färg:
Mustig grön
Mat: Kött med potatis sås och grönsaker... exklusivt ska de va! 
Låt: Det varierar men Tchaikovskys violinkonsert är en favorit!
Ämne: Musik, matte eller franska
Plagg: På mig själv kostym, det känst gutt. På tjejer, kavaj-jackor. Gärna röda! 
Skor: Ingen aning...
Ställe:  Den finaste plats jag varit på är Paris, men det kanske inte är mitt favoritställe ändå. Hemma vid jul kanske?

Gröna eller röda äppeln.? - Gröna, omogna och sura 
Vilken tid gick du upp idag.? - 8:30!!! Inte illa för en söndag va?
Har du sovit i din egen säng inatt.? - Jo, eller jag äger inte sängen, men sängen som är min "riktiga säng"
Har du strumpor på dig nu.? - Ja vita puma, men jag fryser så jag vill ha ett par till!
Hur svarar du i telefon.? - Thobias Nilsson/Hallå/Tja/aha? eller möjligen "vad vill du mig ditt räliga as" (fast de är verkligen inte ofta!)
Var vill du bo när du blir stor.? - Jag tror att när jag ska slå mig till ro för gått skulle jag vilja bo i Danderyd, eller något annat ställe med villor hyffsat centralt i Stockholm 
Är det okej att gråta.? - Ja, så länge man inte gör det för att andra ska tycka synd om en!

Vad skulle du göra om du vann 1 miljon.?
- Köpa massa småsaker jag behöver, skänka ganska mkt, och ställa till ett party för nära och kära! 
Bär du glasögon eller linser.? - Jo jag har glasögon och känner mig mkt diskrominerad 
När går du upp ur sängen en helgmorgon.? – 10 -13 nån gång
Vill du gifta dig.? - Jo, inte än, men nog vill jag gifta mig!
Vill du ha barn.? - Ja, när tiden är mogen sas.
Är du bra på att laga mat.? - Jag kan det inte egentligen, men har jag resept brukar de gå relativt bra...
Vad dricker du helst när du är törstig.? - Mjölk från emåmejeriet
Vilken är din favoritglass.? - GB Daimglass!
Tror du på ett liv efter döden.? - Jomen visst gör jag det. Vore väl skräp till kristendom om jag inte trodde på evigt liv;) 
Tycker du om sushi.? - Näe, tror inte de, men har bara smakat pyttelite 

Har du en bästa vän:
Jag tror inte jag kan säga nån som är mkt bättre vän än alla andra...
Vem säger du allting till: Asså inte äns jag säger allt! Men cicci vet ganska mkt eftersom hon får straffet att leka med mig på helgerna:D
Vem förstår dig allra bäst: Jag vet inte. Cicci, Emanuel, Karin... jag vet inte. Vissa kanske låtsas förstå mig medan andra är ärliga och säger att dom inte förstår hur jag kan tycka lr tänka så!=)
Vem kan du inte leva utan: Oj, det är många! Eller klart jag kan leva utan dom, men som jag verkligen, verkligne verklinge inte vill:D
Vad äter du helst när du ser på film.? - Pitekaka, kexchoklad, eller liknande 
Bor dina föräldrar tillsammans.? - Aspelut! Och det har dom nog tänkt fortsätta med!
Har du tandläkarskräck.? - Jag har inte haft det innan men har börjat komma på senare år. Lr egentligen spruträdsla!
Är du morgon eller kvällsmänniska.? - Inget av det, jag är NATTmänniska! 
Vilken ögonfärg har du.? - Gröna, men alla tror att dom är bruna innan som kollar riktigt.
Vad är du allergisk mot.? - Pollen, tramporgel
Var du glad igår.? - Ja igår var jag glad! Idag med iofs!


Kommentarer
Postat av: cornelia

JAHAJA!!! Så du menar att jag klär mig fult för att jag inte har nån röd kavajliknande jacka? :O Tack för den! :O ;-)

2009-10-05 @ 14:33:20
URL: http://coccornelia.blogspot.com
Postat av: KARIN

BRA SAGT CORNELIA OCH SAMMA SÄGER JAG. KLÄR VI OSS DÅLIGT? FULT? OPASSANDE, FASANSFULLT O-STILRENT? VA, VA, VA?



annars så blev jag lite rörd över svaret på fråga nummer nio nedifrån. posss från norrland!

2009-10-05 @ 20:56:06
Postat av: Thobias Nilsson

Cornelia och Karin, det var EXAKT det jag menade;) Haha.. nämen erkänn att det är ruggigt snyggt! Jag blir lika svag för det varje gång jag ser nån i det, och det är ganska många här som har det!

2009-10-10 @ 00:38:43
URL: http://teha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0