Musikalkväll



Igår kom Daniel hit vid 3-tiden nån gång. Det var kuligt! Vi han lyssna på musik, spela Svea Rike (som jag hade ägt på om inte daniel varit så ond!) och på kvällen efter medlemsmötet i kappellet körde vi en musikalkväll. Först såg vi Sound of Music för Daniel hade aldrig sett den innan! Men efteråt ville han se Fantomen på operan, så då såg vi den med! Och Krille hade bakat kladdkaka så vi åt det och glass, och kollade musikalerna. Det var kul! Jag har ju inte träffat Daniel på länge innan, typ inte sen somras tror jag inte! För dom gångerna jag varit hemma har inte han varit det. Men det blev ju lite sent. Daniel åkte hem halv 4;)
Jag gillar Sound of Music, det är lixom trevlig och har bra musik. Men Fantomen på Operan har ju en starkare historia. Jag har faktiskt läst boken, sett musikalen och sett filmen... haha, så jag kan den nu;) Musiken är väldigt bra verkligen....

Och idag har jag varit på gudstjänst med "kyrkkaffe" efteråt. Alltid kul att träffa lite Silverdalingar!


Kommentarer
Postat av: Natanael

Sv: Varför sa du inget då? hehe..hade jag vetat det så hade jag väntat ett år...

2009-10-18 @ 22:21:33
Postat av: Malin

nej här i Dk är de bara att köra med lärare som gäller.. jobbigt men sånt man måste ta!!!



Hoppas allt går bra när de gäller körkortet och att du ger gärnet på ons nästa vecka :D

2009-10-20 @ 12:55:45
URL: http://frudanmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0