Slappdag!

Idag tog jag en lååång sovmorgon för jag hade absolut inget som jag var tvungen att göra idag, och det var två veckor sedan jag fick sova ut. Jag har suttit vid datorn, kollat lite videoklipp, lyssnat på musik och pluggat lite vägmärken. Jag är ju hos Cicci i Täby den här helgen också, så hon gjorde lite mat åt mig och jag diskade.

Den 16 november ska vi ha en konsert i Tacksägelsekyrkan i Trångsund, Huddinge kommun, med brassensemblen på Ågesta. Jag är inte helt säker på datum och plats, men om jag inte minns fel var det så. Då ska vi bland annat spela det här



Det  här är första och andra delen, men vi ska spela alla 5, med samma arr som dom här. Ni kan se dom andra delarna på youtube. Vi ska också spela det här, fast för brasskvintett:

och några andra fina och roliga stycken, så ni borde verkligen åka dit. Åtminstone ni som bor i Stockholm!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Sv: anledningen till all huvudvärk i familjen är ju att vi åtminstone har något att ha ont i. Till skillnad från dej som aldrig har ont i huvvet ;-)

2009-10-11 @ 11:01:56
URL: http://coccornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0