Duktig ponke!



Jag har varit duktig idag! Vi hade bara kör idag på hela dagen, men jag bestämde mig för att inte åka in till Stockholm idag (jag har åkt in till Stockholm alla dagar utom en annars:P) utan istället öva trombon o så. Och jag körde två ganska långa pass med trombonen, borde kanske kört ett till, men ändå ganska ok. Och dessutom var jag faktiskt i skolang gym. Vi har ett gym som faktiskt är likvärdigt med Hultsfeds gym, och det är gratis och jag har tillgång till det dygnet runt och jag var ensam där... HÄRLIGT! Jag har tänkt hela tiden innan att jag skulle gymma lite där men det blev inte av, men idag gjorde jag det. Och dessutom sprang jag 3 km efteråt på eljusspåret här, mitt på kvällen, ganska strongt va? och ändå har jag hunnit roa mig idag också=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0