Dyrt och snyggt!

Igår var vi inne vid musikhögskolan på en masterclass, och sen en konsert senare på kvällen, så på eftermiddagen hade vi lite ledig tid. Tyvärr hade jag glömt både plånbok och sl-kort så jag kunde inte ta mig nån stans med buss eller tunnelbana, men jag gick istället runt på alla affärer i stan. Vid östermalm finns många fina och dyra affärer. Även om jag aldrig skulle ha råd med dom kläderna är det kul att gå där. Jag såg nån affär där skjortorna kostade 2500:-, lite mer än jag ger för en skjorta;) Men nästan alla som går i de affärerna har så snygga och eleganta kläder på sig, vilket inte är så konstigt om dom nu är berädda att lägga så mkt pengar på kläderna. Jag älskar att gå runt i ett område där allt är exklusivt och alla är klädda snyggt, även om jag själv inte passar in;)

Jag spelade massa trombon och piano idag. Det är så skönt när det funkar att öva, men jag var så trött på eftermiddagen att jag sov över en timme! Och sen på kvällen var jag på bibelstudium! Det är trevligt att ha nått mitt i veckan också och inte bara på söndagen. Och innan själva biblestudiet fick vi mat, pizza som David Svensson gjort=)

I övermorn ska jag åka hem över helgen! Kuligtkuligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0