Morgon... suck!


Varje morgon är lika jobbig! Frukosten är mellan 8 och 9, men vi börjar 9:10 och innan dess ska jag hinna borsta tänderna, be morgonbönen och göra mig klar, så jag måste gå upp råtidigt! Jag går väll upp 8:10 lr nåt, och jag är riktigt stolt över mig själv. Men ändå kommer jag alltid sist ner till frukosten... Och jag äter förresten frukost om någon undrar! Jag tvingar mig till att alltid äta, och det börjar bli lite lättare att få ner nu.

Egentligen börjar vi brassensemble strax men jag är inte med på första stycket så jag börjar inte förrän om en halvtimme! Och ikväll ska jag spela med alla 160 musiker som ska göra fyverkerikonserten imorn, förra repet hände det nåt med en hornist så hon bara föll ihop på golvet, vet inte vad det var, men hon blev ok sen!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker oxå att det är jobbigt m morgonen. Tyvärr blir det inte bättre m åldern.M.B.

2009-09-11 @ 11:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0