Polis...



Jag var i musikhuset och övade för nån timma sen och sen när jag kom ut ur musikhuset var det 10 polisbilar, 3 helikoptrar och mängder poliser... OK, det var bara två polisbilar och 4 poliser, men det är klart jag böjade fundera lite ändå! Det var en tjej här som har asberger som på nåt sätt fått lite kris (Det har jag hört innan! Svårt att missa, ganska högljut;)) Och tydligen hade hon slagit till en assistent... Jag vet inte exakt vad som hänt, hur hårt det var och så, men fyra poliser var det iaf!!

Annars har helgen tillbringats i Täby! Vi har inte gjort så mkt spec. suttit vid datorn, gåt nån promenad, fixat mat, kollat nåt tv-program o så. På söndan efter gudstjänsten åkte jag, cicci, jenny, stina och Rebecka W till Lidingö och kollade läget där! Vi satt på en brygga ett tag och sen tog vi lidingöbanan tillbax för dom skulle på konsert. Men vi ska dit igen nån gång och vandra lite mer har vi sagt!=)

OCH imorn ska mitt telia refill ändras till Telia Max25 = gratis samtal till alla telia och halebop-mobiler och gratis sms till alla! GUTT!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0