Kutande italiensk kyckling




Puh! Jag har precis sprungit faggemålarundan, ca 8 km. Fast jag sprang inte uppför faggemålabacken och inte heller sista 200m hem. Men ändå ganska bra ju för att inte ha sprungit nån gång på ett halvår! Lr hur? Men sen ska ja ju osså springa milspåret om lite drygt 1½ månad! Gäller o ligga i då;)

Påsken har för övrigt varit härlig! Har hunnit träffa kusiner o vänner, varit i kapellet, fått slappa hemma, spela spel o så. Har varit jätteskönt, synd bara att jag var förkyld i början av lovet, men jag har ju flera dagar kvar än!=) O så har jag tagit igen mkt av det jag hamnat efter i alla tv-program. Innan sökningarna kollade jag nästan inget. Jag kollar ju nästan allt från datorn och när jag är på Ågesta sitter jag faktist inte så mycket vid datorn. Idag har jag kollat lite "drömmen om Italien". Trevligt program asså! Man får lite lagom mkt italiensk kultur o lite konflikter, lite byggarbete o.s.v. Mina favoritpar är i ordningen
1. Caroline och Arne. Dom jobbar bra, utan att klaga. Dom säger vad dom tror bli bäst men skapar aldrig problem och försöker alltid tänka på andra också. Sen att dom är kristna osså är ju bara ett pluss.
2. Diana och Teo. Dom jobbar också bra och försöker inte skapa konflikter och hävda sig själva hela tiden. Hon kan mycket bättre italienska än alla andra, men jag tycker ändå inte hon verkar kaxig lr se ner på de andra. Dom verkar smarta men inte kaxiga. O sen är hon ju snygg osså!=)
3. Ulrika och Sören. Nu är dom iofs ute ur spelet, men jag tycker dom va lite mysiga. Dom var ganska lata, men dom visste om det och förnekade det inte. Alltid glada och beblandade sig itne för mycket.
4. Jan och Therese. Dom vill ju verkligen det här, men kunde tagga ner en aning. Dom är inte klokast och bäst och behöver inge försöka visa hur mycket dom kan och alla deras erfarenheter. Tagga ned!
5. Kaveh och Rebecca. Dom vill det verkligen, men jag tror det är mer för att det är en tävling än för att dom verkligen vill det. Dom båda gick in med inställningen att dom kunde mer och visste mer än alla andra. Dåliga förlorare! Tycker det är orättvist när dom inte får högsta betyg. Fjäskar! Skapar bråk! Falska! Men dom jobbar bra, det ska jag itne förneka!

Så, nu vet ni vad jag tycker!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0