Fortsatt bra!



Anledningen till att jag inte skriver här så mkt är att jag har det så bra här så jag är inte ute på internet mer än kanske 3 ggr/veckan och då korta pass! :P Slottet på bilden ligger vid LMH så när jag ska ner till byn går jag genom slottsparken och genom slotsgården.

Bara för att nå inge ska komma och säga att jag inte höll vad jag lovat nästa år så ska jag skriva här vad jag lovat innan jag åkt till Danmark!

1. Jag ska inte börja bryta på svenska eller använda danska ord!!
2. Jag ska inte flytta till Danmark om inte utbildningen kräver det
3. Jag kommer med allra största säkerhet INTE få en dansk flickvän, och kommer inte jobba för att få det. Men vi vet ju av erfarenhet att man inte kan lova sånt!

Allt detta skriver jag fortfarande under, även om LMH är BÄST! ;)

ok nu börjar lektion igen. PÖSS!

Kommentarer
Postat av: Rakel

Hihi, få så hur mycket du kan lova :) Jag som alltid sa att jag aldrig ska bo i Stockholm! Vad hände? ;)

2010-08-26 @ 10:32:24
Postat av: Silje

Herlig at du har offentliggjort disse løftene!! Jeg gjetter at du stryker på alle punkter i løpet av året :D

kramkram

2010-08-26 @ 12:01:30
Postat av: cornelia

Haha, det får vi væl se med den saken, alla punkter kan man kanske inte bli sur før om du inte håller.. ;)

Vi ses till allhelgona va? :)

2010-08-27 @ 16:48:37
URL: http://coccornelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0