Hejdå kära modersland!



Nu skriver jag mitt sista blogginlägg i Sverige på ganska länge. Imorgon vid 9 åker vi (Martin, Louise, jag och pappa som chaufför) mot Danmark. Vi börjar på LMH vid tre, med fika och välkomsthälsning i dagligstuen, och sen rundvisning och lite olika saker, och på kvällen ska vi presentera oss. Och säkert kommer ingen förstå vad jag säger för jag kommer inte våga mej på danska imorgon, och jag är inte känd för att prata långsamt och tydligt så jag kommer nog babbla och bara Lollo och Martin kommer fatta =)

Nämen, jag ser fram emot LMH väldigt mycket. Det kommer va bra undervisning är jag bombis på, vi kommer göra roliga saker och miljön på skolan är ju toppen. Och får jag bara tillräckligt mycket tid så jag kan öva trombon också är ju allt perfekt ;)

Nä nu ska jag packa ned det sista strax, och sen sova. Vi hörs =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0