Ute i det fria!



Igår hade jag en riktigt härlig dag! Ingemar och Regina hade bjudit ut alla vänner i Stockholmsområdet till en heldag hos dem. De bor i en mysig, nyrenoverad stuga utanför Märsta, vid en sjö. Sjön går ända ner till Stockholm och ända upp till Uppsala, och har en plogad skriskorbana. Så efter att vi hade fått mat åkte vi ut med långfärdsskriskor, sparkar och vissa gick bara. det var härligt men jag skulle åka långfärdsskriskor, och det har jag aldrig gjort innan, och det var nog minst 5 år sedan jag åkte vanliga skriskor. Och pjäxorna till skriskorna var inte styva så fötterna vek sig lite och stackars lilla jag fick ont!=) Men det var roligt ändå!
Tillbaka i stugan fikade vi bullar och kakor, och spelade spel. Och Regina (som har haft en egen restaurant) gjorde middag till oss, någon sorts tacogratäng med olika sallader till och så... jättegott! Sedan åkte godis och popcorn fram under, och Lars hade en andakt. O nångång vid halv 9 eller något åkte vi därifrån. Det var riktigt härligt asså! Vi var kanske 20 totalt och han umgås o ha roligt!=) Och dom har en jättefin hund som om han blir godkänd om några månader, ska bli antingen knark eller minhund åt försvaret. Men nästa vecka ska Ingemar och Regina bort, så jag ska åka ut och bo hos dom från tisdagen till söndagen och ta hand om hunden! Ska bli riktigt härligt:D

Och idag har jag som vanligt varit på gudstjänst i Lutherska vid Olof Palmes gata, och mat efter predikan. Sen på eftermiddagen åkte jag hem och sov lite innan jag spelade trombon och kollade tv :) En skön och ganska slapp dag... behövs, eftersom skolan börjar imorn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0