Mörkt=gult!






Ja det är sant! När man försöker blondera mörkt hår blir de orange-gult! Jag hade valt färgen ultrablond så tänkte jag att då kanske det är tillräckligt blekande för att bleka även mörkt hår!;) Jag vet att de inte går att tänka så... åtminstone vet jag det nu! Faktiskt hade jag först bara satt i hälften av färgen för att vara säker på att om det blev orange första gången skulle jag ha mer kvar. Och dessutom hade jag i färgen max tillåten tid för dom gula och röda pigmenten (som mörkhåriga har mycket av) försvinner sist. Och visst det blev lite mindre orange, men istället illgult! Så nu går jag runt o ser ut som kalleskaviarkillen! Ja lovar håret är verkligen i den färgen!=) Och dessutom glömde jag bort ögonbrynen så det ser hellustigt ut! Jag ville inte göra dom helt ljusa för då måste jag färga om dom igen sen när ja ska ha mörkt hår. Men jag hade tänkt ha dom lite ljusbruna lr nåt, men de glömde jag:D
Menmen, jag ska nog färga om håret imorn lr nåt till "askblond" lr nåt... får se om de funkar!

Kollade på handbolls-matchen mellan Sverige och Slovenien idag! Sverige ägde ut Slovenien i början, men som vanligt sabbar Sverige det på slutet och förlorade 25-27... Man kan ju bli galen för mindre!!!! ALLTID lyckas Sverige sabba till de när jag kollar på. Och när jag inte kollar på osså! Faktiskt så blir jag så nervös när ja kollar på sport så jag klarar knappt av det!=)

Kommentarer
Postat av: cornelia

Du passar bättre i din normala hårfärg... ;)

2010-01-20 @ 12:02:56
URL: http://coccornelia.blogspot.com
Postat av: Thobias Nilsson

Haha.. näe säger du det Cornelia?;) Det visste jag redan innan... men kul att testa och som sagt skulle de inte va så här riktigt:P

2010-01-20 @ 17:13:44
URL: http://teha.blogg.se/
Postat av: kkkkkk

sött, kalle! i like your style!

2010-01-21 @ 21:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0