HELG!



Snöleoparden måste ju vara världens vackraste djur! Det här är som ni ser en söt unge, men när dom blir fullvuxna blir dom ståtliga, vackra, mäktiga och söta på samma gång! Men tyvärr är det en mycket hotad ras :( Det är alla sketna mongoler som jagar dom...

Men egentligen tog jag bara den här bilden för att den var fin =) Jag har nu alltså fått helg äntligen. Jag slutade redan 14:00 idag, gör alltid det på fredagar. Och eftersom det var så varmt idag, över 30 grader, låg jag och solade ganska länge. Eftersom jag jobbar hela dagarna i vanliga fall har jag inte haft så många tillfällen att sola, och tyvärr lyckades jag få en riktig bonnabränna redan på Ågesta innan jag slutat, och den måste ju bort nu. Sen har jag också riggat upp min dator. Nu när krille är borta kan jag låna hans grejer, så nu har jag en fet skärm, bra högtalare, ett riktigt tangentbord och mus, och riktigt headset. Det är härligt att sitta vid datorn då ;)

Ajja, ska nog läsa lite bok nu innan jag sover. Imorrn ligger en tung dag framför mig. Jag ska sola.... och sen har jag faktiskt lovat pappa att hjälpa honom att bära betongplattor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0