Tiden går...



Findus är ju bara för söt ju! Pettson och Findus var några av mina favritböcker när jag var liten. Dom var roliga och hade massa bilder med sjukt mkt små detaljer och små djur som gjorde saker. Tummen upp för Pettson och Findus!

Den här veckan har rullat på ganska bra! Jag har varit sjukt trött på dagarna när jag jobbat, men jag har ändå tagit mig igenom dom hyffsat bra. Känns så hemskt att vilja att sommarn går snabbt, men jobbet är inte roligt, jag är ingen sån typ som gillar att jobba med målning eller industri lr liknande. Men nu är det verkligen bara 11 dagar kvar.

Imorn kommer Pierre-Henri hit på eftermiddan. Jag är lite nervös för om det kommer funka. Tänk om jag tycker han är dötråkig, eller tvärt om. Vi kan  isf inte göra så mycket åt det, utan måste genomlida 2 veckor! :D Men jag tror det kommer bli kul! Har aldrig träffat någon innan som jag bara lärt känna på internet, jag har ju varken cammat eller snackat tel med honom, bara mejlat och chattat. Lite spännande! Men iaf så kommer förmodligen nästa vecka gå ganska snabbt då eftersom han är här, och Marcus kommer också och på tisdan kommer äntligen Christina hem från London. Och sen ska jag ju ha semester en vecka, och efter det åka direkt till Fridhem.

Och när jag kommer därifrån är det bara en vecka jobb kvar, och på helgen kommer förmodligen Tomas hit också. Sen drar jag till DANMARK! =)

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen till Danmark! Värmens land enligt gravida jag ;0)

2010-07-08 @ 23:49:19
URL: http://frudanmark.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag har alltid tyckt om Findus och Pettson. Det är nånting med det som man bara inte kan motstå. :P

2010-07-12 @ 09:21:22
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: GabLar

eklundarn? vilken helg blev det?

2010-07-12 @ 18:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0