2 ½ vecka har gått!

Nu har jag jobbat på Finnveden i 2½ vecka. Ganska länge ändå! Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte är less på det. När jag jobbar räknar jag ju bara timmarna tills jag får gå hem, men det är ju också ett sånt jobb som ska vara så. Tiden går ändå hyffsat snabbt nu när jag kommit in i det riktigt. Och det är bara 4 veckor kvar. Först två veckor, sedan kommer Pierre-Henri hit, min franska kompis på bilden nedan, sen jobbar jag en vecka när han är här, och Christina kommer också hem då. På fredagen drar vi på vår lilla Sverigetur Jönköping, Göteborg, Örebro och Stockholm med eventuella stopp på vägen. Fredagen efter åker han tillbaka till Frankrike och jag åker istället upp till Norrland för att vara med på Krilles komfirmation. Och sen är det bara en vecka med jobb hemma innan jag drar till LMH! Det gäller att se fram emot något hela tiden! ;)



Thess och Nicholai är här nu. Det är kul att lära känna Nicholai mer, men det går ganska snabbt att bli bästis med honom. Fart hela tiden och ska hela tiden busa med alla och få alla att skratta åt honom, och han lyckas nästan jämt också ;) Så idag har jag lärt honom göra grimarser och flygt flygplan med honom. I höst kommer jag ju träffa honom mycket oftare eftersom vi kommer bo i samma stad så då ska jag få honom att tycker mer om mej än dom andra syskonen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0