Dåliga jag...



Hur svårt kan det vara att betala en räkning i tid?! Som jag skrev (tror jag) tidigare i år lyckade jag få abonnemanget nedstängt på min mobil för att jag glömt betala räkning. Från början hade jag inte råd att betala den, och glömde sedan bort det även när jag hade råd. Men det sjuka är att det har hänt nästan samma sak igen. Jag fick en räkning för ca 2 veckor sedan som skulle betalas innan 20/6, vilket jag tänkt göra. Men jag lade den bara bredvid datorn sålänge så skulle jag betala den på kvällen tänkte jag. Men såklart glömde jag det, och nu fick jag ett brev idag att jag måste betala den, plus en extraavgift på 160kr. Och om jag inte gör det får jag en till avgift och ränta o.s.v. Men nu har jag i alla fall betalat den =) Och sagt upp abonnemanget, eftersom jag ändå kommer flytta till Danmark snart och då gäller inte vanliga max25 taxan ändå...

Näe, nu ska jag gå och försöka få in Nicki, han ligger under uterummet och tjurar. Tror han la sig där på grund av värmen, men nu måste han ha ont eller något eftersom han fortfarande inte vill komma fram... :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0