Varmt...



Nu har det varit varmt i flera dagar! Jag älskar sol och värme (precis som jag älskar snö och kyla) så jag har njutigt, och haft några riktigt somriga dagar. Igår tog jag faktiskt mitt första dopp för i år. Egentligen hade jag inte riktigt tänkt doppa mig, utan bara upp till knäna eller något, så för att ingen skulle putta i mig eller dra i mig tog jag inte av tröjan, för ingen vågar ju dra i mig med tröjan på... TRODDE JAG! Men min käre kusin Philip vågade! Han sa att han ville hjälpa mig i, och så drog han ut mig i vattnet! Lite elakt tycker jag! Men jag kom ju i vattnet, och det blev skönt ganska snabbt faktiskt. Men det var på kvällen såklart, jag badar nästan bara på kvällen i början av sommare, för då är inte vattnet tillräckligt varmt på dagen =)

Idag åkte Therese och Nicholai hem också vilket jag naturligtvis tycker är tråkigt. Cicci åkte igår, och Krille har åkt up till konfan på Fridhem, så nu är det bara jag, mamma, pappa och mormor hemma i några veckor :/ Och jag jobbar på industrin alla vardagar. Hade mycket gärna varit hemma istället speciellt nu när det är fint väder, men jag behöver ju pengarna. Nu har jag jobbat 41 % av totala tiden =) Det går frammåt. Men jag ska inte klaga på jobbet, det är bättre än stenstures, och när jag väl kommit dit och jobbar är det inte så jättefarligt, det är mest att jag vill vara ledig iställlet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0