Snorvalp i Lönneberga



Det är EXTREMT synd om mig idag! Igår kväll mådde jag så bra så, och det gjorde jag nästan när jag gick upp i morse osså. Man kan ju aldrig må helt bra på morgonen men så bra som man nu kan må! Men sen efter nån halvtimme blev jag störtförkyld! Började nysa och snora som en galning, och det under tiden vi spelade brassensemble! Och ni som spelar brassinstrument vet att förkylningen inte blir bättre av att spela brassensemble. Menmen, jag får väl överleva!

Jag åkte hem till Småland idag också! Fick åka med Robert till Linköping, mkt roligare och skönare än att åka tåg ensam! Och för en gång skull gick tåget från Linköping som det skulle så jag slapp sitta fast i skogen i flera timmar! ;) Ska va ganska skönt att få va hemma lite, även om jag inte var trött på ågesta på nåt sätt. Har varit kul där tycker ja, men har längtat efter att få träffa alla i Silverdalen!

sååå tyck synd om mig idag!
PÖÖSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0