Inte långt kvar...



Idag är det den 15 maj, den 4 juni slutar jag på Ågesta. Knappt tre veckor alltså... Hur klyschigt det än låter måste jag säga att tiden sprungit iväg det här året. Det känns inte som det är länge sedan jag kom dit första dan och inte hade en aning om jag skulle trivas eller inte. Jag trodde att alla andra redan hade inställningen att jag var tråkig och konstigt för under provspelningsdagen var jag så trött och tysst o tråkig... Men jag har trivts jättebra med nästan alla på Ågesta. Det finns alltid en eller två som man inte trivs lika bra med, och så är det även i detta fall men å andra sidan är det några som jag trivs riktigt bra med som jag verkligen hoppas jag fortsätter hålla kontakten med efteråt!

Jag tycker det ska bli jättetråkigt att lämna Ågesta, det har varit ett bra år! Det är mycket jag kommer sakna, och jag kommer nog aldrig få ha det likadant igen. Musik hela dagarna, hänga med dom andra dygnet runt, nära till allt som finns i Stockholm... Men vissa saker ska bli skönt att lämna. Det ska bli skönt att lämna tidigare nämnda personer ;) Men sen ska det blir skönt att slippa allt drama. Ni kan ju tänka er hur det är när ungdomar, nästan vuxna har lektioner tillsammans, bor på samma ställe och umgås hela tiden, men ändå har olika viljor och personligheter... det blir drama vare sig man vill eller inte :P

Och nu till sommaren kommer Robert, Jennie och Steffie som jag tycke är roligast att hänga med sluta, så det skulle inte vara så roligt att gå ett år till. Ajja, det är fortfarande tre veckor kvar och jag ska njuta av dom veckorna!:D Jag vet att jag skriver lite här, men jag gör så mycket annat. Jag är faktiskt ute på internet jättlite nu, jag är mest med Robban, Steffie eller Jennie, lr med nån annan. Den här veckan t.ex. har jag varit på UF-mässa, vandrat i Älvsjö och njutit av natur och vår (;P), Turistat i stockholm, och åkt båt, vairt på biljardhall, hälsat på Steffie, och Davve, Varit på tv-inspelning av bubblan, varit på 50-årskalas, flyttat ut från mitt rum och dessutom haft lektioner, puh...;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi är glada för att du kommer till Danmark :)

Du ska faktiskt gå på LMH tillsammans med Thomas lillasyster Marianne och hennes pojkvän :) Världen är liten ibland! Så när vårat lilla knyta ha sagt hej till Världen så kommer vi nog på besök en gång :0)

kramar

2010-05-28 @ 14:30:07
URL: http://frudanmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0