Köpenhamn nästa!



På fredag bär det av till Köpenhamn med KTH's orkester. Det ska bli kul och jag och Cicci tänker dra ut till Thess o Michael i Hilleröd och träffa dom. Det är ju inte så ofta man träffar dom! Och för er som inte visste det är Thess gravid igen. Jag har vetat det ganska länge men hon har inte gjort det officiellt förrän nu förra helgen. Men själv vågar jag inte riktigt tro att det kommer gå bra eftersom det blev missfall förra gången, men så ska man naturligtvis inte tänka. Jag är iaf jätteglad för att hon är gravid, och det ska bli kul att träffa Nicholai också!

Men den där Köpenhamnsturnén är inte den enda spelningen jag har. Jag räknade och fick fram att från en konsert vi hade 28 april till 6 juni har jag 18 konserter. Ganska maffigt med tanke på att det är 7 eller 8 olika reportearer, och allt ska övas in samtidigt som jag ska öva min personliga övning. Den här veckan t.ex. övade jag med Ågesta måndag förmiddag, KTHAK på eftermiddagen, tis; Ågesta fm, KTH's salongsorkester kväll, idag konsert med salongsorkestern, imorrn lyssna på piano konsert, fredag till söndag; turné med konserter i Köpenhamn och Malmö...

Det gick bra på konserten idag. I salongsorkestern har vi inga horn så på ett ställe fick jag spela ett hornsolo på trombon och det gick riktigt högt, men det gick bra och dirigenten verkade nöjd efteråt!

O SEN BLEV DANMARK KROSSADE AV SVERIGE I HOCKEYN IDA! 10-3... skönt, då har man ett samtalsämne när man kommer till Danmark ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0