Stackars lilla mej!


Ni har ingen aaaning om hur svårt jag har det här! Folk är så förtvivlat elaka mot mig. En kväll kom jag upp på mitt rum och det var fyllt upp till armhålorna med madrasser, täcken och kuddar! En annan natt var mina madrasser bortplockade och stod i duschen fick jag veta senare! Och en kväll kom jag in i rummet och det var knäckebröd på bordet, på sängen och på golvet! Men det här är inte det värsta! Det värsta var en kväll när jag satt helt snäll och söt som vanligt inne i dagligstuen, så kommer Anton, Dan, Michael, Christian, Rasmus, Margit, Katrine H, Katrine M och Helene och släpar mig in i en dusch och duschar ner mig fullständigt! Jag menar FULLSTÄNDIGT! Kläderna var blöta i flera dagar efteråt. Och jag har även på omvägar fått höra att andra onda planer smidits mot mig!! Och jag kan inte förstår varför det är just mej. Ni känner ju mig, jag är snällast av alla! Det finns en anledning till att jag har en gloria över huvudet! Nedanför här ser ni skolkortet på mig som vi tog här på LMH. PÖSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0