Bränna foton och hjärnor

 
 
Den sista veckan har jag ägnat mig åt att reda upp lite bland mina foton. Det tar riktigt lång tid, speciellt när jag kom till bilderna från LMH! Jag har sjukt många bilder från LMH som jag fått från olika folk, och om jag ska vara helt ärlig har många tagit riktiga skitbilder, så jag får slänga riktigt mycket! Men det är ju trevligt att kolla igenom gamla bilder från den goda tiden. 

För er som inte gått på LMH kan jag berätta att det är en bibelskola i Danmark som jag rekommenderar varmt. Ni kan läsa mer och anmäla er på deras hemsida http://www.lmh.dk/
 
Flera av er har säkert redan sett att jag beklagade mig på facebook över noterna jag har fått till orkesterprojektet som drar igång om 1½ vecka. Det är musik komponerad av elever på skolan, och det är sjukt mycket att tänka på samtidigt. Om ni kollar på noterna så ser ni att det är inga snabba passager, inga stora språng, men sjukt mycket information. Samtidigt som jag ska hålla koll på rytmen och alla taktarts- och tempoändringar är det effekter med dynamiken på varje ton, och effekter med wawa-sordinen utöver det. Jag tror det kommer funka men det luktar bränt om hjärnan nu i början när jag ska lära mig det. Kolla också de härligt låga tonerna i slutet ;)
Till ett av styckerna följer det med ett papper som förklarar vad alla tecken betyder. När man får ett helt A4 med förklaringar ringar första varningsklockan om att det här kan bli väldigt speciellt och väldigt svårt. Men faktiskt tycker jag det ska bli kul och ser fram emot det. Det är en utmaning! =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0