Franska revieran nästnästa...

Sådär, då har jag äntligen fått biljetter beställda till Franska revieran, och närmare bestämt Nice! Tyvärr kommer jag ju åka dit helt fel tid på året, i januari, men jag tror ändå det kan vara härligt. Jag kommer väl inte precis bada, men det ska bli kul att se någon annan del av Frankrike när jag är här.
 
Eftersom jag beställde biljetterna så tidigt fick jag dem hyffsat billigt, 61€ tur och retur. Det är annars otroligt dyrt att resa med deras snabbtåg, TGV (train à grande vitesse), om man är för sent ute. Jag hade ju tänkt åka iväg nu under lovet jag hade förra veckan, men det var helt enkelt för dyrt. 

Menmen, det ska bli härligt! Om någon av er får lust att haka på, så är ni bara välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0