Hipp hipp hurra!

Jag antar att ni precis som jag, vaknade idag och tänkte: "Vad är det för speciellt med 2 november? Det är något viktigt, men vad?"
Svar: Det är Thobias namnsdag!! 
Jag VET att jag har namnsdag 2 november, men VARJE år glömmer jag bort det och kommer på det några dagar för sent! Men idag har jag kommit ihåg det och firat mig själv med pannkakor och hallonsylt!
 
Här under har ni några exempel på tårtor ni kan få ge mig. Jag inser att ni inte hinner baka och skicka dem ikväll, men det har jag överseende med. Det går bra att ge tårtan någon av de närmaste dagarna.  
 
Om ni istället vill skicka en present görs det till adressen
"Thobias Nilsson
chez Mme Burgos
29, Rue des Gravilliers
75003 Paris
Frankrike"
 
Om ni vill bjuda på en resa så passar det bäst för mig att göra resan i sommar, men jag är anpassningsbar!
 
Förutom att fira mig själv idag har jag provat skolans gym. Det var inte världens modernaste och bäst utrustade gym, men det får duga för några månader. Jag har också använt tiden på att vara missunnsam på alla som är på allhelgonalägret i Silverdalen just nu. Det är första året någonsin som jag inte är på lägret, och jag hade gärna varit där. Menmen, det är smällar ma får ta när man bor långt borta!
 
Jag längtar så mycket efter jul och vinter! Men det har jag gjort länge så det är inget nytt!  Kolla bara på bilderna 
hemifrån när vi hade snö för några år sedan! Det är inte jättebra kvalité på bilderna för de togs med en dålig kamera, men ändå vad mysigt med snö! Inatt drömde jag faktiskt att det var jul hemma. Men vi hade så stressigt med allt möjligt att vi bara firade halva julafton, för vi glömde bort resten... tragiskt! Men så ska det inte bli på riktigt =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0