Nyårsläger?...!

Det finns en risk att jag är tjatig nu, men vad har du tänkt göra vid nyår? Om du inte har några planer tycker jag helt klart du ska hänga med till nyårsläger på Fridhem, i Vännäs utanför Umeå. Lägret börjar 29/12 ca 16:00 och håller på till 1 januari. Det är ELM-BV (Evangelisk Luthersk Mission - Bibeltrogna Vänner) som ordnar lägret, och det brukar vara väldigt bra undervisning, samtidigt som det sociala också är viktigt. Det kan hända att bilden på fyrverkerierna (vet ni att jag trodde det hette fyverkerier? :D Mycket märkligt, för fyrverkerier ger mycket mer mening!) är något missvisande, för det brukar inte vara HELT så mycket tryck på fyrverkerierna i Vännäs. 
 

Men verkligen ni borde åka dit, vare sig ni har varit där förut eller inte! Det är viktigt att vi samlas i den kristna gemenskapen, och viktigt att det finns kvar ställen som Fridhem. Ni kan gå in på http://www.fridhem.info/ och läsa mer om Fridhem. Det ryktas att programmet snart kommer upp på hemsidan, och sedan ska man nog också kunna anmäla sig där. Om någon vill åka med i en bil från Norrland ner mot Småland, har jag en plats kvar EFTER lägret. Men det går också åka tåg, buss eller flyg till Norrland, trots att det är i ödemarken! =)

Kommentarer
Postat av: Norrläningen

Men hallå Norrland ligger inte i ödemarken..

Svar: Norrland ÄR ödemarken!
Thobias Nilsson

2012-11-11 @ 23:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0