I Paris

Jag har tankt vara battre pa att blogga nu nar jag ar i Paris, men har inte internet hemma an sa det ar lite svart. Men nu forsoker jag blogga fran skolans dator =)
 
Jag har fatt ett hett tips fran en lasare som vi kan kalla for Anna (Steffi vill inte att hennes riktiga namn laggs utt pa bloggen) att det ska vara mindre text och mer bilder. Det ska forsoka atlydas!
 
 
Det har ar alltsa mitt rum dar jag bor. Det ar riktigt harligt rum tycker jag och man gar genom en liten innergard for att komma dit. Nar jag kom dit hade jag ju en fet vaska, en trombon, ett overviktigt handbagage och en dator. Dessutom hade jag palsat pa mig jattemycket for att fa med mig mer klader och det var kanske 25-27 grader. Naturligvis skulle jag upp for massa trappor med det dar, men som tur var ar fransman sjukt hjalpsamma sa jag behovde knappt komma fram till en trappa innan nagon erbjod sig att hjalpa. Men ni kan ju tanka er hur frasch jag var nar jag kom fram och pa en mycket osammanhangande franska forklarade att jag skulle bo dar!
 
 
Igar sprang jag en runda forbi Louvren och Eiffeltornet. Bilderna har hade jag tagit nagon dag tidigare, for jag ville inte springa med en stor kamera, men det var iaf den har utsikten jag hade =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fräscht Tobbe, Fräscht!:D

2012-09-20 @ 19:35:56
Postat av: Marcus

RIIKKTIGT snygg lägenhet. FETT!!

2012-09-20 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0