Hälsning FRÅN Frankrike

Idag fick jag ett brev på posten med det här stycket i! Ni som följer bloggen kanske kommer ihåg att jag för ett tag sedan skickade ned det här till Frankrike:
 
Nu har läraren här skickat upp noterna som tack för flaggan! Han var ju min avistalärare men är också kompositör, och har skrivit det här stycket som han från början skrev till Gilles Millière, min trombonlärare i Paris. Inne i förstasidan hade han skrivit det här:
 
"Åt Thobias
Med mina bästa minnen, och kanske ses vi snart för en master class i Sverige! God läsning... 
/Marc Lys"
 
Man kanske inte får säga så, men han är ju nästan lite gullig alltså, haha =) Hur som helst är det kul att han faktiskt lägger ner lite möda på att leta fram och skicka upp noter till mig. Och dessutom kostar de här noterna 21€ om man köper dem. Tack M. Lys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0