Sova på tuben

De här kinesiska killarna vet verkligen hur man sover på tunnelbanan! Härligt! Själv sover jag riktigt ofta på pendeltåget, men tror och framför allt hoppas, att jag sover ganska "stilla". Men man kan se folk i ganska speciella sovställningar. En gång såg jag till exempel en tjej på x2000 som satt bakvänd på sättet med benen ihopkurade och ansiktet pressat mot sätet medan hon sov med öppen mun och håret stod åt alla håll. Hon var ung och verkade i vaket tillstånd vara helt normal, men var förmodligen riktigt trött. Jag tog kort på henne, även om tanten bredvid blängde ilsket på mig, men tyvärr kan jag inte hitta bilden nu.
 
En annan sak som är rolig är att göra lite sociala experiment och filma. T.ex. 
Jag har många idéer för olika experiment och "dolda kameran"-filmer som jag vill göra. Jag ska bara få med mig några fler som är med på mina idéer. Tyvärr brukar folk oftast inte våga vara med på mina idéer :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0