Sommar sommar sommar....



Det är bara så HÄRLIGT med sommar! Jag brukar i vanliga fall inte va så stort fan av sommaren, brukar mest vara mygg och svettigt jobb. Men när man är ledig kan man njuta av det mycket mer. Inte så att jag är jättemycket ute i naturen, det ska jag inte påstå. Men jag är ute och målar lite på friggeboden, tar en paus och käkar ett äpple (dom första äpplena är klara faktiskt) njuter av nån musik, spelar lite piano, fortsätter måla. Och på kvällen behöver jag inte känna någon press för att klockan är mycket. Det är verkligen härlit med lov!=)
Och vi har plockat mängder av blåbär iår, vilket jag gillar för jag älskar blåbärspaj!
Om 3 veckor har jag redan flyttat till Stockholm och börjat på skolan. Det ska bli både tråkigt och roligt. Jag längtar efter att få spela mängder, få bra undervisning, lära mig piano på riktigt, lära mig teorin och bo i Stockholm (även om jag bor utanför), men det är ändå lite sorgligt att lämna familj, vänner och hembygd... Hultsfreds kommun har jag inte gillat så mycket, men Lönneberga-Silverdalsområdet är trevligt om man bortser från invånarna;)  Och tänk vad mycket jag kommer sakna Nicki!
Men ändå.. härligt med sommar. Det gäller att njuta när man kan! Om någon vill hitta på nåt, slå gärna en pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0