Lite smått nere ja...



Ja vet att de va skitlänge sen jag skrev, och antagligen är det inte nån som läser de här... men jag skriver ändå!
Förra veckan var det ju läger på Fridhem i Vännäs, och jag åkte dit även om jag funderade ett tag innan. Jag ville dit, men nästan ingen av dom som jag brukar vara med skulle komma så ja funderade lite extra om det var värt pengarna. Det var de!
Jag tycker de va skitkul. För en gång skull så var dom flesta ganska villiga att hitta på roliga saker på kvällarna istället för att gå om sova som dom så ofta brukar göra. Men det blev ganska sena kvällar för min del iofs, så jag märker nu efteråt att jag är trött;)
Men alltid efter läger blir jag så sjukt deppig! Det är så kul där uppe, och det är kul att träffa alla kompisar och kusiner o så... O så kommer jag ner hit och alla jobbar och jag måste måla friggeboden... tråååk. Jusst nu vill jag bara upp dit igen o träffa folk=) Inte äns så jättesugen på musikfolkhögskolan just nu. Fast det kommer snart ändras. Jag blir alltid så efter att ha varit borta och haft roligt, att jag tappar sugen på allt för ett litet tag. Men det kommer väl tebax snart hoppas jag!
Skriv gärna nåt onödigt eller vad som hällst te mej! Jag gillar det=)

/Tehå, [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0