Snackar och snackar!



Ibland är jag riktigt blyg och tyst! Många uppfattar nog mej som tystlåten innan dom lär känna mig! Men dom flesta känner mig nog som en pratkvarn! Och det är jag tyvärr också! Jag snackar och snackar och jag kommer hela tiden på nya saker jag vill säga eller berätta, men tro mig jag säger långt ifrån allt jag vill säga, ofta hindrar jag mig själv! Men grejen är den att jag gillar egentligen att lyssna på andra, jag tycker det är kul att höra hur folk har det, händelser dom varit med om osv. Men ändå snackar jag själv lika mkt varje gång och efteråt tänker jag att jag snackade aldeles för mycket, och bestämmer mig för att hålla käft nästa gång! Jag är förvånad att folk inte är mer trötta på mig är dom är!;)
hmm... jobbigt! Men vem vet jag kanske med åren lär mig att hålla mig på en lagom nivå;)

PÖÖÖSS!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Var det din klass som Bo diskuterade "n-ordet" med? Det tjatar han med oss också om nu på filosofin.. ;) Allt bra med dej? :)

2009-09-16 @ 22:29:46
URL: http://coccornelia.blogspot.com
Postat av: Thobias Nilsson

Haha, ja u vad han snackade om n-ordet;) Och av nån anledning så kom han alltid när vi sa negerboll eller att vi körde neger o president! Jag lovar typ JÄMT!=)

2009-09-29 @ 14:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0