Badat benen ofrivilligt och blivit facerapad!



Ungefär så här såg det ut när jag skulle gå hem nyss! Jag hade tung ryggsäck, en fullpackad bag och trombonen och går 00:00 på smala vägen till Ågesta fhsk. Men så märker jag att smältvattnet har party på min väg och det gick inte på något sätt komma förbi torr... så jag fick ta av skorna och sockarna och vada genom vattnet, kanske 10m... och det var KAAALLLTT! Kommer fett bli förkyld, men nu har jag iaf badat benen för första gången i år!

Och ang. förra inlägget så kunde jag av nån anledning inte somna i natt. Jag tror jag somnade till slut, men jag kollade på klockan 6:00, och sen låg jag vaken ett bra tag till så jag kan inte sovit mer än en halvtimme :/ Men jag har varit förvånansvärt pigg ändå! Har hunnit gå en sväng på djurgården... det var jättefint verkligen! Soligt och massa parker och fina hus o sånt. Och sen var jag på Daniels premiärkonsert, också mkt trevligt! Men jag hade ju ingen mat i Ågesta och orkade inte handla när jag redan hade så mycket att bära så det slutade med att jag åkte till cicci och åt mat och efterrätt där. Alltid kul! MEEEEN! Sen nu när jag kommer hem ser jag på facebook att jag blivit facerapad av min egen syster! Mycket elakt!



Kommentarer
Postat av: Christa Ajris

Hej och hå! Du vet minsann inte hur man lägger upp en bild för att behålla kvalitén :O ser knappt vad det står..

2010-06-08 @ 21:23:07
URL: http://livetsomstylist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0