OS-yra!

Blablabla, jag vet jag har inte skrivit här på länge! Men jag har haft otroligt fullt upp! Under dagarna har det varit lektioner och egen övning och under kvällen konserter, bibelstudier och likanande och på natten har jag nördat OS! (Ni kan ju fundera på vad jag gör uppe vid den här tiden(A))
Jag vet inte om OS har varit positiv överraskning eller inte... men det är lite för tidigt för utvärdering än! Det kommer efter OS-slut!=)

Men hur som hälst börjar det faktiskt dra ihop sig mot provsplningen till musikhögkolan, eller Kungliga Musikhögkolan som det så fint heter!=) Och jag börjar bli lite nervös. Jag räknar ju verkligen inte med att komma in, och skulle bli förvånad om jag komm in. Men så fruktansvärt gutt det skulle vara om jag klarade det! Jag skulle bli överlycklig, men det blir hur som hälst lite konstigt för jag ska ju tävla om platserna med mina kompisar från Ågesta bland annat... menmen, vi får se hur det går! Jag känner bara lite halvpanik ibland för att jag inte övar tillräckligt, vill egentligen inte att OS ska gå ut över spelandet, men hur jag än gör kan jag inte få fler timmar på dygnet! Jag har redan minskat sömnen med några timmar men det räcker inte! Nån som har en idé?

Till sist måste ni bara få se ett roligt Os-klipp från Turin 2006. En amerikansk boardercross-åkare Lindsey Jacobellis var i finalen och tog ett STORT försprång när de andra finalisterna gjort lite missar, och naturligtvis vill hon göra en snygg målgång. Så på sista hoppet försöker hon göra en "grab" på skateboarden, och lyckas bra! Men tyvärr lyckas hon inte lika bra när hon landar! Bara så kul att hon förlorar för att hon försöker styla! Hon grät efteråt kan jag säga;)
Och nu detta OS låg hon riktigt bra till i semifinalen, var storfavorit till guldet och skulle enkelt ta sig vidare, men råkade tappa balansen och körde ur. Men å andra sidan lyckades hon med sin grab på sista hoppet i år!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du har blivit extremt dålig på att uppdatera (ba en liten reminder).

2010-03-04 @ 00:17:53
Postat av: Thobias Nilsson

Ja Karin, det har jag varit;)

Men det är bara för att jag haft så mkt att göra, öva, spela konserter, bibelstdier, os... puh!:P Men jag ska bli bättre!

2010-03-04 @ 17:31:06
URL: http://teha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0