Stockholm igen!

Nu har jag varit här på Ågesta några dagar! Det är mestadels skönt att vara tillbaka. Inte så att det inte var roligt att vara hemma, det var det verkligen och jag ville inte ha kortare lov. Men det är skönt att komma hit också och få spela och så=) Tyvärr har jag varit lite sjuk så jag har var trött och inte orkat spela jättemycket = ångest för att jag inte spelat o.s.v.
Igår var Thess o Michael här en sväng för dom skulle åka till Thailand och det är billigare att flyga från Sverige än Danmark. Så jag, David B, Reidun, Johan B och Stina åkte till Ciccis lägenhet och "partade" me dom! Det var kul, o spec var det kul att träffa Nicholai igen!:D Från början var han lite blyg men jag mutade honom med vindruvor och efter ett tag va vi bästa polare och han hade full fart! Han gick så snabbt han kund (för han kan inte springa än) och jag kröp efter honom och skulle ta honom, och när jag kom nära började han skratta jättemycket och la sig på golvet för att ge up typ=) Fast han kunde krypa mellan stolar och under bord och det kunde inte jag så han hade lite försprång där faktiskt!;)

Trisst med jordskalvet i Haiti!:S Ibland undrar jag varför det alltid drabbar dom fattiga länderna! Haiti är fattigaste landet av länderna i Amerika och Västindien. Och naturligtvis har dom inte stabila hus och allting bara drabbar ännu värre! Undrar hur jag själv skulle gjort i sån situation! Jag hade kanske inte orkat om jag först fått kämpa för att överleva och sen raseras det lilla jag hade... Vi ska nog vara glada att vi bor i Sverige!=)

Jag vill inte på något sätt jämföra mig med haiterna men det är lite synd om mig också för av nån anledning har vi itne varmvatten och värme här jusst nu, så jag har 18 grader på rummet vilket är aldeles för kallt för mig! jag vill ha 22-23 grader!:(

Puss på er igen!

Ps. har ni kollat funktionen gatuvy på eniro kartor? Finns för de större städerna och har precis kollat lite... helt sjukt egentligen att man kan göra såna grejer! Tekniken har gått framåt!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0