Svar 1




Varför söker du inte in till någon modellagentur?
Svar: För att göra en lång lista kort, jag är för ful.

Vilka bloggar läser du? Vilken är din favorit?
Svar: Ähum, jag läser faktiskt inte bloggar så jättemycket, men det är oftast roligast att läsa nån kompis blogg

Vilken är den bästa manliga och kvinnliga bloggaren?
Svar: vet inte...

Hur ser drömtjejen ut? Blondin eller brunett?
Svar: Brunt hår, gröna eller blåa ögon. Inte för smal, men inte heller för tjock. Gärna några centimeter kortare än mig så jag inte ser lika dvärgig ut;)

Hur tänkte du när du valde gymnasium?
Svar: Jag tänkte att jag bodde i Lönneberga och inte hade så många val...

Vad kan du tänka dig att jobba som, om inte journalist?
Svar: Ja, journalist kan jag inte tänka mig jobba som. Däremot vill jag bli musiker eller möjligen civilingenjör.

Vad är din favoritlåt just nu?
Svar: Ablinoni: Adadio i G-moll (spelat av Lindberg)

Favoritmaträtt?
Svar: Flygande jakob med mycket banan och ris!=)

Bor du fortfarande hemma?
Svar
: Nej, jag bor numer på internat i Söder om Stockholm

Vad lyssnar du på för musik?
Svar: Klassiskt, gärna romantisk eller barock.

Om du skulle starta en annan blogg, vilken adress skulle den då ha?
Svar: Dum fråga! Men kanske www.tobbetrombon.blogg.se   vad vet jag?=)

Vad har du för framtidsplaner?
Svar: Bli en duktig trombonist och spela häcken av mig!=)

Är du kär?
Svar: ;)

Välj ett av alternativen:
TV eller Datorn
Glass eller Godis

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Svar:
Jag tror jag är en fattig frilansande trombonist som bor i en lägenhet på söder med en hund och är förlovad... kanske?=)

Har du skänkt pengar till dem i Haiti?
Svar: Nej, faktiskt inte. Jag tycker jättesynd om dom verkligen, men jag går faktiskt över 1000kr minus varje månad och jag har inget att ta från, så jag kan inte skänka pengar!

När kommer du att publicera nästa videoblogg?
Svar: Min nästa och först videoblogg kommer nog när jag fått en bra mic!

Om du fick välja 3 saker och en person att ta med till en öde ö, vad/vem skulle du ta med?
Svar: Trombon, Emanuel och Karin... vilket gäng va? Lr kanske några andra... jag vet inte... kan jag inte få ta med 20 pers istället?

Tycker du att du är en känd bloggare?
Svar: Hm, jag tror inte ens mina syskon vet att jag har en blogg, så jag är nog inte så känd nä;)

Varför började du blogga?
Svar: För att jag ver helt deppig efter att kommit tillbaka till Lönneberga från Norrland! Jag ville bara på något sätt få kontakt med omvärlden (norrland) och startade bland annat en blogg!

Vad tycker du är roligast med att blogga?
Svar: Det är faktiskt ganska kul att efteråt läsa vad jag skrivit o tänka "va störd jag va" eller "asså jag har sååå bra åsikter" lr liknande. Ganska kul faktiskt också när helt otippade personer säger att dom läser min blogg=)

Har du jobb?
Svar: Nööppp, jag pluggar ju hårt;)

Sjunger du i duschen?
Svar: Hehe, beror på. Här är det så lyhört så för att skona Susanna göra jag inte det så ofta.

Är du en nattuggla?
Svar: Uggla vet jag inte, men jag trivs bäst på natten ja!

Är du emot homosexulla?
Svar: Inte som personer, men jag är emot homosexualitet ja! (Om någon undrar mer varför får ni gärna fråga! så förklarar jag)

Hur ofta tränar du?
Svar:
Ähum.. *host*. Nämmen faktiskt så har jag börjat träna lite, så två gånger blev de förra veckan. Får se hur det blir de här.

Vad gillar du mest på hos tjejer?
Svar: Positiv utstrålning, djup personlighet som ändå har mkt humor... och om man ska snacka utseende så är fin hy väldigt viktigt;)

Har du någon tjej?
Svar:
Nej!

Vad gick du på gymnasiet?
Svar: Natur - natur! Jättehärlig linje! Skulle det bara funnits en trombon/franska-inriktning hade det varit perfekt!

Favoritprogram på tv?
Svar: hmm, jag vet faktiskt inte riktigt. Jusst nu gillar jag Mästarnas mästare väldigt mycket.


Som ni kanske märkte var frågorna snodda från en annan blogg, och några lite inaktuella för mig;)

Svaren del 1

Skulle du kunna tänka dig att ha bloggfika oftare?
S
var: Självklart! Vid intresse kan ni mejla mig på [email protected] eller skriva till mig på Facebook så vi kan prata lite mer.

Varför söker du inte in till någon modellagentur?
Svar: För att jag är alldeles för kort.

Vilka bloggar läser du? Vilken är din favorit?
Svar: Jag läser många bloggar dagligen och har ingen favorit. Det finns ingen blogg som jag alltid går in på först på morgonen. Kan skriva ut alla bloggar som jag läsare i något senare inlägg istället om ni vill?

Vilken är den bästa manliga och kvinnliga bloggaren?
Svar: Kvinnliga: Får vara tråkig och säga Kenza. Manliga: Min kompis Martin.

Hur ser drömtjejen ut? Blondin eller brunett?
Svar: Hon får gärna vara kort. Har alltid gillat naturligt blonda, men på sistone har jag börjat gilla brunetter.

Hur tänkte du när du valde gymnasium?
Svar: Jag tänkte att jag ville gå i en skola där jag inte kände någon och ingen visste vem jag var.

Vad kan du tänka dig att jobba som, om inte journalist?
Svar: Reseledare och lärare.

Vad är din favoritlåt just nu?
Svar: Rihanna - Russian Roulette.

Var någonstans var du när du var i Thailand?
Svar: Har varit i Thailand flera gånger. 1999 Hua Hin, 2006/2007 Krabi och 2008 Koh Chang/Bangkok.

Favoritmaträtt?
Svar: Fläskfilé milanese som bara mamma kan laga.

När jag först hittade din blogg, tipsade du om massor av musik. Kan du inte fortsätta med det?
Svar: Jag ska försöka tipsa mer om musik!

Bor du fortfarande hemma?
Svar
: Ja, det gör jag. Har inga planer på att flytta hemifrån.

Vad lyssnar du på för musik?
Svar: Allt, förutom hårdrock, techno och hiphop.

Om du skulle starta en annan blogg, vilken adress skulle den då ha?
Svar: Vilket svår fråga! Tror att det skulle kunna bli tobiaslindqvist.blogg.se, stylebylindqvist.blogg.se, snyggtobbe.blogg.se eller något liknande.

Vilka bloggar läser du dagligen? Då syftar jag på dom som inte är så "kända".
Svar: Maria, Simone, Madde, Clara, RobinJoakim och många fler.

Vilken storbloggare gillar du mest/minst?
Svar: Gillar Kenza mest och Kissie minst.

Vad har du för framtidsplaner?
Svar: Allt från att plugga i höst till att resa och upptäcka världen. Har inte bestämt mig, tänker på det dagligen.

Är du kär?
Svar: Nej!

Välj ett av alternativen:
TV eller Datorn
Glass eller Godis

Hur tror du ditt liv ser ut om 10 år?
Svar:
Familj, radhus, hund och Volvo. Haha, nej jag vet faktiskt inte! Förhoppningsvis har jag skaffat flickvän (kanske barn?) och bor utomlands.

Har du skänkt pengar till dem i Haiti?
Svar: Nej, det har jag faktiskt inte gjort.

När kommer du att publicera nästa videoblogg?
Svar: Om en liten stund faktiskt.

Om du fick välja 3 saker och en person att ta med till en öde ö, vad/vem skulle du ta med?
Svar: Dator, mobilt bredband och godis. Skulle utan tvekan ta med mig min kompis Nabila.

Tycker du att du är en känd bloggare?
Svar: Nej, det tycker jag inte.

Varför började du blogga?
Svar: För att min syster tyckte att jag skulle börja blogga.

Vad tycker du är roligast med att blogga?
Svar: All respons och att man kan titta tillbaka och se vad man har gjort/hur man har förändrats.

Har du jobb?
Svar: Nej, inte för tillfället.

Skulle inte du kunna ha typ veckans blogg, att du tipsar om en bra blogg som du fastnat för?
Svar: Det skulle jag kunna ha. Finns intresse?

Sjunger du i duschen?
Svar: Ofta, men inte alltid.

Är du en nattuggla?
Svar: En riktig nattuggla!  

Är du emot homosexulla?
Svar: Verkligen inte.

Hur ofta tränar du?
Svar:
Återkommer med ett träningsschema.

Vad tänder du mest på hos tjejer?
Svar: Naturlig skönhet.

Har du någon tjej?
Svar:
Nej!

Vad gick du på gymnasiet?
Svar: Samhälle ekonomi på Jensen Södra.

Favoritprogram på tv?
Svar: Gossip Girl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

3 saker, 1 person = trombone, emanuel, karin. kul att se, hörredu. sak/person (och siffror) kan ju vara svårt att skilja på/mellan om man heter thobias nilsson.

NÄMEN TACK BABBYYY!!!! DU FÅR GÄRNA HÄNGA M NÄSTA GGN JAG HAMNAR PÅ EN ÖDE Ö!!!!!

2010-01-28 @ 20:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0