Svar 2



Idag har jag träffat Daniel för första fången sedan han ryckte in. Vi bestämde att vi skulle gå och lyssna på en konsert idag i Berwaldhallen. Det var riktig kuligt. Det var iofs inte så jättelänge, men ändå kul att ses och konserten var bra. Han verkar tivas bra och det finns ju onekligen fördelar med att göra lumpen. Men för mig överväger nackdelarna så jag är ändå glad att jag valt att inte göra lumpen!=) Det skulle vara kul att spela, gutt med mat och boende och lön. Men mindre gutt att dela rum med 10 andra, bara ha gemensama badrum, tidiga morgnar, inte kunna styra över sitt eget liv, psykisk nedbrytning o.s.v.

Ok, nu till del 2 av frågorna!


Favoritfärg?
Svar: Grön, ni vet sån där mustig grön!

Favoritfilm?
Svar: Asså svårt och säga. Jag gillar Ice Age mkt, men andra komedier också. Är sämst på namn...

Favorittröja?
Svar: Varierar väldigt mycket på mitt humör, antingen min röda tröja, eller den gröna jag fick av ch, eller den vita adidas... allt efter hur jag känner mig den dan;)

Favoritaffär?
Svar:
Jag älskar notaffärer, men sen gillar jag NK också! I och för sig dyrt där, men det finns mängder där, och mycket snyggt också.

Vad tycker du om rödhåriga?
Svar: Rött hår kan vara riktigt snyggt, men då ska det vara röd som går åt bruna håller och personen måste passa i det. Knallrött hår som många emotjejer färgar är vrålfult!

För eller emot silikonbröst? Varför?
Svar: Emot! Det är faktiskt inte snyggt med för stora bröst. Och var nöjd med det du har;)

Favoritgenre inom musik?
Svar: Klassisk musik. Speciellt den romantiska epoken.

Hur ska du rösta i det kommande valet?
Svar: Kristdemokraterna. Dom är höger vilket jag också är, men har en väldigt human politik som sätter varje enskild person i centrum. Jag skulle gärna se dem mer konservativa, men de är fortfarande det bästa alternativet. Fast det finns et parti som heter konservativa högerpartiet som beskriver sig som "kristet, konservativt och kungatroget"... Låter perfa väl?:D Men det är så litet så vill inte kasta min röst på dom.

Visst är det skönt att springa naken i regnet?
Svar: Nja, har iofs inte gjort det, men låter kallt!

Vad har du på pizzan?
Svar: Tomatsås, Bacon, Annanas, Banan, kebabsås! (nu blev jag jääättehungrig!)

Hur ser den perfekta inne/utekvällen ut för dig?
Svar: Innekvällen: Vänner, god mat, sällskapsspel, efterrätt och kanske någon film
Utekväll: Mysig restaurant med god mat, en fin konsert med tilltugg i pausen, och sist en trevlig kvällspromenad. Uppklätt!=) (eller var det en date jag beskrev nu?)

Hur mycket tid lägger du ner på din blogg? Och hur såg din första bloggdesign ut?
Svar: Jag lägger ner i snitt 10 min om dan kanske. Min första bloggdesign såt ut precis som nu;)

Hade du bra betyg när du gick ut gymnasiet?
Svar: Vad har du med det att göra? Nämmen faktiskt hade jag hyffsade för jag hade ställt in mig på att bli civilingenjör så jag satsade hårt. Fick ett snitt på lite drygt 19,5


Vart någonstans bär din nästa resa av?
Svar: Min nästa längre resa vet jag inte! Jag vill såklart till franska revieran i sommar, men det kommer inte bli så...

När tror du att du kommer börja plugga igen och till vad?
Svar: Jag pluggar... musik!:P Nämmen förhoppningsvis kommer jag inte behöva plugga något annat än musik...

Om du har ett lyckonummer, vilket är det då?
Svar: allting som innehåller en 8 förutom 88... därför är 18 en bra ålder, men snart blir jag 19:O

Kommer du att köpa dig en egen bil och vilken är din drömbil?
Svar: Jo men det kommer jag nog göra förr eller senare med ett krav att det är en miljöbil. Min drömbil är en mörkblå glänsande bil som drivs av osynliga solceller.... men det är inte min uppgift att uppfinna den!

Om du hade en superkraft, vilken skulle det vara då?
Svar: Att kunna ändra folks åsikter och önskningar... hehe...

Drömresemål? (inte någonstans där du har varit!)
Svar: Jag vill jättegärna åka till Afrikanska savannen, Australien eller Kanada

Gillar du semlor?
Svar: bja, om det är utan mandelmassa, och bara lite grädde. Gillar vaniljbullar bättre=)

Är du bra på att baka?
Svar: Jag ÄGER! Eller inte... Jag kan baka, men är hårt bunden till reseptet!

Vart vill du bo i framtiden?
Svar: Stockholm eller Paris. Möjligen Norrköping!

Beskriv dig själv med 3 ord.
Svar: Glad, klantig, nöjd

Om du fick vara en person för en dag vem skulle det vara då?
Svar: Håkan Björkman!:P

Vad läser du helst för böcker? Är du en djuping eller inte?
Svar: Asså jag har fått nog av böcker med dåligt slut. Det får gärna vara gripande och djupa böcker men måste re ut sig på slutet. Gärna humor i boken och mins en romans :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0