Lämnar Sverige och åker till Norrland ikväll!



Och ja, jag ska ta nattbuss upp! Jag tycker faktiskt inte det är så jobbigt. För det första är det billigast med bussen, och för det andra är den i princip alltid i tid. Flyg är uteslutet för inrikes reser p.g.a. miljön. Och tågen är ofräsha om man har liggvagn, luktar alltid äckligt och gammala slitna madrasser och blabal. Dessutom är det skitdyrt. Och på bussen får jag gratis internet, det är la bra? :)

Igår var jag på gröna lund med Cicci och Steffie. Det var kul som alltid. Cicci var mer åkrädd än jag trodde, men det är nästan bara kul med folk som är lite åkrädda för jag kan bara inte sluta skratta när dom är i lite halvpanik. Och så köppte vi sockervadd och glass och spelade på chokladhjul och hade riktig tivolikänsla. =)

Men jag känner mig lite dissad också. Ofta när jag har hänt med nån mycket under en tid, vill jag efteråt i bara kolla vad den personen gör, typ på facebook lr nåt, lr skicka ett sms. Det är alltid så, vill bara kolla hur den personen har det typ. Men nu har fransmannen tagit bort sin facebook. Asså tagit bort den helt, och jag kan inte förstå varför. Men då kan jag ju inte heller kolla om han skrivit nåt (A). Jag vill faktiskt veta hur hans intervju och läkarkoll gick... :D

IMORN UMEÅ! OCH TRÄFFA ALLA SÖTA NORRLANDSTROLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0