Ledig en vecka! =)



Jag antar att hela Sverige spänt undrar hur det gått med Pierre-Henri. Det hat gått skitbra kan jag säga! =) Han är jätteschysst och har faktiskt ganska lika intressen som jag. Han är ju som jag säkert sagt innan, kristen, fast katolik då så han tycker inte heller den delen är konstig. Och tro det eller ej men han gillar bara klassisk musik! Och jag som trodde jag var ensam ;) Men hur som helst har det varit en rolig vecka det här. Det ända tråkiga är att jag jobbat på dagarna. Jag har verkligen velat spy på jobbet för det är så tråkigt spec. när jag vet att jag hade kunnat ha mkt roligare hemma! :/

Men nu är jag ju ledig en vecka, och ska åka på en lite semestertripp med Pierre-Henri. Vi ska ¨åka till Jönköping, Göteborg, Örebro och Stockholm som kartan visar. Och sen åker han till Frankrike igen och jag åker till Umeå och går på krilles konfa. Så nu åker jag om 45 min =) Det ska bli kul. Känns så bra att få snacka franska ;) Men vi blandar lite franska och engelska för han vill ju lära sig bättre engelska också...

puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0