Du käre lilla snickerbo här kommer jag igen...



Nu är jag hemma här i Lönneberga igen! Det är ändå ganska skönt, spec. eftersom det snart är lördagssamling och jag får träffa ursprungsbefolkningen här på orten!=)

Som ni såg i mitt förra blogginlägg, var jag helt nere under torsdagen, och delar av fredagen, men sen blev det bättre när jag väl åkte från Ågesta och tänkte på annat. Steffie hade nämligen tagit studenten den dagen och vi skulle dra till gröna lund. Först satt vi bara och käkade lite onyttigt vid vattnet och snackade, vilket nog vi båda behövde ;) Och så gick vi spökhuset. Spökhuset är en typisk grej som blir vad man gör det till. Jag gick det en gång med en kille som bestämt sig för att låtsas att han tyckte det var löjligt, och som skulle skratta åt allt, och då blev det också skittråkigt, och han blev inte ett dugg coolare. Men har också gått det med folk som går in och tänker att dom ska bli så rädda att dom skiter på sig, och då gör dom det också... haha, näe men det blir iaf lite roligare. Steffie och jag hamnade med några pojkar i kanske 10-års åldern, och dom var skitskraja! Det var askul för dom började hålla i oss och jag fick typ leka pappa och vara det trygga stödet ;)

20:00 började en konsert där, Mando diao, vet inte om ni hört dom, jag hade inte innan och kommer förhoppningsvis aldrig göra det igen;) Steffie är ett stort fan av dom så jag tänkte att jag inte bangar ur eftersom det ändå var hennes studentdag. Men så förtvivlat dålig musik ju!:D Jag förstår mig verkligen inte på sån musik. Hade hoppats att det skulle va lugnare musik! Men efter ett tag sa Steffie att vi kunde gå därifrån för hon visste ju att jag inte gillade musiken. Så vi gick istället och åkte massa karuseller. Steffie jobbar ju där så jag fick gratisbiljetter av henne. Jättelyxigt ju!=) och så käka vi glass o blabla, vi var där nästan ända tills det stängde 23:00. Sen fick jag säga hejdå till henne också, mkt tråkigt!:( Men ja tror jag kommer träffa henne igen!

Så åkte jag ut till Cicci, och sov där min sista natt i Stockholm. Jag vill verkligen flytta tillbaka till Stockholm igen! Jag tycker bara bättre och bättre om staden ju mer jag är där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0