Fredagstur

Ytterligare en kvällsrunda i Paris =) Det här är Madeleine, en katolsk kyrka som byggts i grekisk stil. 

Den här granen påstås vara Europas största julgran och för all del, den var stor, men så otroligt stor tyckte jag inte den var. 
Det är så härligt att ta kvällspromenader! Varje gång jag gör det blir jag helt övertygad om att det här inte är sista gången jag bor i Paris. Om två månader flyttar jag tillbaka till Sverige igen. Tråkigt? Ja! Skönt? Ja! Det finns jättemycket jag saknar med Sverige och Stockholm, men jag blir mer och mer fäst vid Paris också. Jag tror att i framtiden kommer jag bo typ 8 år i Sverige, 2 år Frankrike, 8 år Sverige, 2 år Frankrike o.s.v. Man vill ju egentligen bo på båda ställena samtidigt ;) 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Köp ett sommarställe i Frankrike. Så kan jag komma och hälsa på när jag har semester.

Svar: Det är absolut ett alternativ! Men med min arbetssituation är det ju tveksamt om jag har pengar till det... sponsra? ;)
Thobias Nilsson

2012-12-16 @ 00:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0