Glad trot regn?

Jag är konstig idag! Det regnar, och jag har gått mer än 3 km i regnet, jag har ett biologiprov snart som jag hatar och vet att jag också måste göra mycket annat, men ändå är jag GLAD! Känner mig ganska mkt uppåt faktiskt=) Kanske kan det bero på att jag vaknade vid 7 i morse och visste att jag kunde sova 3 timmar till.. sen vaknade jag igen 8, 9 o 9:45... skönt att få en härlig lång sovmorgon=) 
I natt drömde jag att jag var uppe i norrland och rev om igen.. Jag, ch, Emanuel, Edvard, Emma och Angelika hade snöbollskrig med mormor.. haha.. mormor är 80 men det var rejält krut i henne i natt, fast hon mulade mig!! Elakt!

Jag har också skaffat min kära bankdosa idag. Hon i kassan skrattade lite när hon såg att jag fyllde 18 igår, men jag har räkningar jag ska betala och har verkligen LÄNGTAT efter att kunne betala det lite smidigare. Innan har pappa fått betala och så har jag tagit ut pengar åt honom... jooobbigt! SÅ nu ska jag inviga bankdosan!

För övrigt får ni jättegärna skriva mejl, sms ringa eller komma på besök... känner mig på sådant humör, och vill gärna knyta lite kontakter idag;)

PÖÖÖSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0