Friidrottsgala



Imorn ska jag, Marcus, David B, Johan och Hjort på friidrottsgala i globen! Fetkul ju! Det kommer vara friidrottare från hela världen men såklart många svenskar också. Jag gillar sport faktiskt, gillar det mer och mer, men har kollat på väldigt lite dels för att jag bott i Lönneberga hela mitt liv, men också för att det kostar pengar... :/ Men nu har faktiskt min underbara bror betalat biljetten åt mig!=)

Han har förresten flyttat hit till stan, för er som inte vet det. Han har fått ett jobb och jusst nu bor han i Reiduns lägenhet under tiden som hon har praktik i Norge! Så nu är vi tre syskon i Stockholm, trevligt trevligt. Alla som flyttar till Stockholm är varmt välkomna!

Nu ska jag sova tror jag, så jag orkar upp imorn också! Om ni kollar på galan imorn på TV så kan ni ju se om ni ser mig i publiken nånstanns!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0